DJ na firemní akci
tým profi DJs • přes 900 hodnocení • více než 300 firemních akcí
Hudba: 5.0
Příprava: 4.99
Moderování: 4,99
5.0Nejlépe hodnocená služba 2025potvrdil: TrustindexTrustindex ověřuje, že má společnost skóre recenzí vyšší než 4.5 na základě recenzí shromážděných na Google za posledních 12 měsíců, což ji opravňuje k získání certifikátu s nejlepším hodnocením.
Proč mít na firemní akci DJ z KV-Production?
Příprava akce
Je vám k dispozici jak DJ, tak tým podpory pro jakékoli situace a požadavky, které během přípravy mohou nastat. My jsme ti aktivní, s přípravou vám pomůžeme ať jste v pohodě.
Den akce
Umíme připravit světla dle brandu, ozvučit vše co bude potřeba, hrajeme na přání a to jak venku tak uvnitř, moderujeme, jsme aktivní, v průběhu se zajímáme o to, jak akce probíhá. Prostě to můžete nechat 100% na nás.
Po akci
Záleží nám na každé firemní akci, na které jsme hráli a proto váš po akci požádáme o zhodnocení.
od roku 2023
– firemní akce
od roku 2023
– eventy pro klienty
– foto | video | dj
od roku 2023
– aftermovie
od roku 2023
– konference
od roku 2023
– firemní večírky
od roku 2021
– firemní akce
– ozvučení a natáčení setkání
od roku 2022
– firemní večírky
od roku 2025
– firemní večírky
od roku 2023
– firemní akce
od roku 2024
– firemní večírky
od roku 2019
– eventy pro klienty
od roku 2019
– letní akce pro zaměstnance
od roku 2017
– firemní večírky
– letní akce pro zaměstnance
od roku 2017
– firemní vánoční večírky
od roku 2019
– vánoční večírky
od roku 2019
– vánoční večírky
od roku 2018
– firemní večírky pro klienty
– Ostrava, F-M žije vínem
od roku 2017
– firemní akce
– Silvestr
– Slet princezen
od roku 2019
– firemní večírky
od roku 2019
– eventy pro klienty
od roku 2018
– firemní a vánoční večírky
od roku 2017
– firemní večírky
v roce 2017
– firemní večírek
v roce 2018
– akce pro klienty
od roku 2016
– vánoční večírky
od roku 2015
– firemní akce
– otevření nových prostor
– akce pro partnery
od roku 2019
– letní akce pro zaměstnance
od roku 2016
– firemní večírky
– akce pro partnery, konfrence
DJ na firemní akci - nejčastější otázky a odpovědi
Co vše dostanu, když si u KV-Production objednám svou akci?
Dostanete především službu na nejvyšší možné úrovni. Všichni jsme profesionálové především svým přístupem, neustálým vzděláváním ať už v komunikaci, jazycích či technice hraní a vystupování. Již od začátku stavíme službu DJ na tom, že nejde jen o hudbu. Našim úkolem a cílem je vás a vaše hosty maximálně pobavit hudbou, moderováním, hrami – vše samozřejmě podle vašich představ.
Můžeme vám tedy nabídnout:
- Komunikaci a moderování v několika jazycích (CZ, SK, PL, EN).
- Kompletní osvětlení a ozvučení sálu.
- Zvuk také ve venkovních prostorech či vedlejších sálech.
- Garanci zastupitelnosti všech služeb.
- Moderování akce jako takové
- Klientskou zónu včetně elektronické smlouvy, díky které máte vše pod plnou kontrolou.
- O přípravu všech objednaných služeb na akci se staráme my. Máte vždy 100% servis.
- Vždy minimálně jednu osobní či videoschůzku s DJ
- Hudba na přání či „Blacklist“ (to co nemá hrát) je samozřejmostí
Co když můj DJ onemocní?
DJ je také jen člověk a může se stát, že onemocní. Vždy pro Vás však máme náhradu, takže se nemusíte bát, že budete bez svého DJ. TOTO GARANTUJEME i ve smlouvě, kterou spolu uzavřeme. V roce 2020 jsme i z důvodů Covidu několikrát tuto situaci řešili.
Jak garantujeme spokojenost?
Hodnotilo nás již více než 900 klientů a to na různých místech. Buď využijí náš hodnotící formulář zde na webu nebo hodnotí naše služby v Google Review, Facebooku či dalších místech. Za celou dobu máme jen jedno horší hodnocení, to bylo naší chybou a nevhodným výběrem DJ na firemní akci pro specifiký hudební žánr.
Nedoporučujeme služby, jejichž hodnocení nenajdete nikde jinde krom jejich webu.
Jakou hudbu bude DJ hrát?
Hrajeme vždy podle toho, co máte rádi Vy a Vaši hosté, nikoli my. DJ nehraje pro sebe, ale pro Vás. Snažíme se vždy přizpůsobit dané situaci, jak hudební skladbou, tak její hlasitostí. Před firemní akcí se spolu domluvíme jakou muziku preferujete, co byste chtěli slyšet a co naopak ne, jaký je program, oficiality, atd.
Máte také možnost si předem zvolit písně, interprety či žánry, které se Vám líbí a měly by rozhodně zaznít a to například v naší Klientské zóně. Někteří klienti mohou vložit například svůj playlist na Spotify, poslat nám své playlisty na Apple Music, Youtube či dalších službách. Vše zpracujeme a připravíme.
Zajímá nás také, jakou hudbu naopak rádi nemáte. Říkáme tomu „Black list“ a ten důsledně dodržujeme.
Mohu se jít podívat na vystoupení DJ?
Vzhledem k tomu, že většina našich akcí jsou akce soukromé, obvykle klienti nechtějí, aby se jich zúčastnili hosté zvnějšku. Většinou tedy není možné, abyste mohli naše firemní DJ vidět přímo na cizí akci. Snažíme se však mít co nejvíce materiálů abyste si o jednotlivých našich DJ mohli udělat představu.
Bude DJ také firemní akci moderovat?
Ano, pokud nebudete mít vlastního moderátora, moderování je pro nás samozřejmostí. S mikrofonem jsme velice aktivní, spolupracujeme s vámi, moderujeme například ocenění, aktivity, organizační záležitosti,… Styl moderování přizpůsobíme vždy vaší osobnosti a osobnostem vašich hostů. Kvalitní moderování totiž má minimálně z 50 % vliv na kvalitu firemní akce. Toto vše umíme ve 4 jazycích.
Mnoho klientů má tendenci moderování podceňovat, chce jen někoho, kdo pouští hudbu a o nic víc se nestará. Takového „DJ“ nemáme. Záleží nám na tom, abyste prožili skvělou akci.
Hraje DJ na přání našich hostů?
Ano. V průběhu celé firemky hudbu na přání přes mikrofon propagujeme. S hosty se bavíme a zajímáme se o to, jakou hudbu mají rádi. Hudba dle přání Vás a Vašich hostů je tedy pro DJ samozřejmostí.
Jak dlouho bude DJ na akci hrát?
Začínáme vždy dle naší vzájemné dohody. DJ na akci přijíždí dle předem domluveného času. Konec není pevně dán. Vždy se přizpůsobíme aktuální situaci. Smluvně máme konec maximálně ve 3 hodiny ráno. Pokud se jedná o páteční akci, je maxilmální doba opravdu do 3 hodin, pokud o sobotní, tak se snažíme vyhovět. Většinou to probíhá tak, že ve chvíli, kdy vidíme, že již ubývá hostů, domlouváme se buď s vámi nebo se svědkem na dalším průběhu, případně času ukončení. Spousta firemních akcí má pevně daný konec, dodržíme jej a hlavně hudbu i program přizpůsobíme tak, aby akce měla svůj vrchol v pravý čas.
Další věcí je to, že na vás nikdy nebudeme tlačit, že už by konec měl být. Je to prostě na vás. Užijte si svou akci maximálně. Cena se nemění.
Od kolika mít DJ na firemní akci?
Velice individuální záležitost. DJ můžete mít už od úvodu, například odpoledne na launch, pokud jej však chcete až později čistě třeba jen na firemní párty, může být. Jezdíme vždy minimálně 120 minut před začátkem produkce. Statisticky nejčastěji začínáme hrát firemní akci mezi 18-19 hodinou.
Chceme také saxofon na firemní akci.
Kombinace DJ se saxofonem je čím dál populárnější také na firemní akci. Podívejte se na našeho saxofonistu Kryštofa.
Co vše s sebou DJ na akci přiveze?
Bude s sebou mít spoustu věcí. Přiveze kompletní zvukovou i světelnou techniku (viz fotky výše) včetně vlastního stolu, což oceníte nejen Vy, ale také personál na Vaší lokaci. Design je moc důležitý, líbí se nám, když vše nejen dobře hraje, ale také vypadá. Máme poměrně rozsáhlý světelný park, takže pokud bude Vaše akce probíhat ve větších prostorech, není to pro nás žádný problém. Každý náš DJ využívá stejné profesionální vybavení značek Pioneer, Electro-Voice, RCF, Shure a dalších.
Kdy bude DJ chystat techniku?
DJ na akci přijíždí nejpozději 120 minut před začátkem produkce. Příprava techniky trvá zhruba 90 minut, zbylý čas je tzv. „vata“. Pokud je to možné, připravujeme techniku již den předem. V případě, že je technický rider složitější, přizpůsobíme tomu také čas přípravy. Je to za menší příplatek
Jak bude DJ na firemní akci oblečen?
Při přípravě techniky má DJ na sobě firemní oblečení – triko, kalhoty. Ihned po dokončení příprav se převléká do formálního oblečení. Nejčastěji oblek nebo vhodný dress code.
Co musíme zařídit jako my?
Protože víme, že s přípravou firemní akce máte již tak mnoho starostí, děláme maximum proto, abyste alespoň s hudbou neměli starosti žádné. Jediné, co po Vás budeme chtít je zásuvka v dosahu do 25m, ale i to si většinou řešíme sami. V ČR jsme hráli již na více než 1000 místech a vedeme si k nim tzv. technickou evidenci, takže mnoho prostor již známe a tím pádem si s Vámi jen potvrdíme, zda bude například uspořádání stolů takové, jaké známe.
Co je Klientský portál?
V ČR se jedná o jedinečnou službu, díky které máte plně pod kontrolou svou akci. Využíváme platformu Qvamp, na které najdete mimo jiné spoustu prostor a dalších dodavatelů. Informace, hudba, časový plán dne, inspirace, smlouva, veškeré údaje včetně kontaktů na svého DJ – to vše máte kdykoli k dispozici. Obrovskou výhodou je možnost připravit ve spolupráci s DJ playlist.
Klientský portál najdete zde. Přihlášení je jednoduché, stačí email
Máte něco navíc?
Máme toho spoustu. Krom DJ na firemní akci máme safoxonistu, fotografy a kameramany, svítící písmena a spoustu dalších možností.
Chci DJ, jak mám postupovat?
Zadejte poptávku, pokud bude potřeba, zavoláme vám, pošleme kalkulaci. Detailní postup najdete na stránce poptávky.
Cena DJ na firemní akci?
Cena začíná na 10700 Kč. Za cenou a kvalitou poskytnuté služby si stojíme. Nižší cena by naši službu dehonestovala a nemohli bychom jí poskytovat na současné úrovni. Cena se odvíjí od několika parametrů a proto je individuální. Jedním z nich je začátek akce, dalším dojezdová vzdálenost a náročnost.
Naše cenová politika je postavena férově a to tak, abychom mohli poskytovat službu v nejlepší možné kvalitě.
Tak už neváhejte a pošlete nám nezávaznou poptávku
Dozvíte se, kteří DJs jsou volní, jaké další služby máme a kolik to bude stát. Nebojte se, nekousneme vás.
- V případě nejasností vám zavolá Anička, pobavíte se o detailech Vaší akce.
- Pošleme vám cenovou nabídku s nejvhodnějšími DJs.
- Budete mít svou akci bez starostí.














